Про мене













17.Опис власного особистісного та  педагогічного досвіду
   Щоб стати хорошим вчителем і наставником, потрібно докласти чимало зусиль і праці, потрібно постійно рухатись вперед, не зупиняючись ні на мить. Велика сила оптимізму  є моєю рушійною силою, яка допомагає йти до поставленої мети.  Для досягнення успіху стараюся перемагати труднощі, долати перешкоди, усміхатися навіть тоді, коли неприємно і боляче.
    Моє педагогічне кредо, яке звучить так: «Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії»,— цілком відповідає моєму внутрішньому «я».  Люблю дітей, якими б вони не були, бо це є діти. Завжди намагаюся бути справедливою, щирою , чуйною. Вчитель має бути зразком вихованості і культури поведінки. Грубість, образи, крики в школі є недопустимими. А.С.Макаренко зауважував, що «…діти – це життя, і життя прекрасне, і ставитися до них треба як до товаришів і громадян, поважати їхнє право на радість і обовʼязок відповідальності». Кожна дитина-це є особистість, яку я, як вчитель, повинна відчути серцем, підтримати в разі необхідності, вселити надію в те, що обовʼязково все буде добре .
   Стараюся постійно спілкуватися з батьками дітей. Вони є активними учасниками навчально-виховного процесу: допомагають у підготовці виховних, класних та позакласних заходів, в разі необхідності надають спонсорську допомогу. Дітей характеризую тільки з позитивної сторони. На негативні моменти вказую лише в індивідуальному порядку.
   Співпрацюю з колегами,  дотримуюся педагогічної етики, готова надати допомогу тим педагогам, які цього потребують. І на завершення хотіла б  висловитися словами В.О.Сухомлинського:  «Школа-не комора знань, а світоч розуму» .

Немає коментарів:

Дописати коментар